Nem titok, hogy a Tesla tulajdonosok rajongásig szeretik az autójukat és elfogultak a márkával kapcsolatban (más elektromos autókkal szemben is).
Ha eddig nem volt szerencséd beszélni egy Tesla tulajdonossal a megtapasztalt élményeiről a saját luxus sport autójáról, más fogyasztói felmérések segítségével megtudhatjuk, a hogyan is teljesít a nem hétköznapi elektromos autó.
A Strategic Vision piackutató cég kimutatásaiból kiderül, hogy a második egymást követő évben is a Tesla S-Model volt a „legkedveltebb autó” az Egyesült Államokban.
Egyik felmérésükben fogyasztókat kértek fel, hogy osztályozzák autóikat az „I love it” kérdőív segítségével.
A felmérésben részt vett több mint 534000 ember. Az adatok feldolgozását követően kiderült, hogy az S-model tulajdonosok több mint 92 %-a pozitív visszajelzést küldött az autóról. Magasabb százalékot kapott, mint bármelyik másik autó a piacon.
A rangsor tökéletes visszajelzést küldött a gyártó számára, hogy jó úton haladnak és arra inspirálta őket, hogy még jobbra fejlesszék az autóikat.
Azok, aki azt mondják, hogy szeretik, hétszer nagyobb valószínűséggel lesznek a márka hívei, szemben azokkal, akik csak „elégedettek”.
A Concuner Reports éves ügyfél elégedettségi felmérésében is, több egymást követő évben végzett az első helyen, beleértve a legutóbbit is (2014-ben készítettet). A megkérdezettek óriási százaléka (98 %) azt mondta, hogy nem bánta meg a vásárlást és újra megvenné a Tesla S-modelt.